Het mobiele usability lab

Hogere conversie door echt blije gebruikers

Over eVenster

​Na een aantal jaren te hebben gewerkt als contentmanager/webmaster kreeg ik 'zendingsdrang'. Ik zag dat veel website eigenaren te weinig aandacht besteden aan het voortraject bij het ontwikkelen van hun website.

Daarin heb ik me de afgelopen jaren dan ook gespecialiseerd.

Ik heb een methode ontwikkeld om de doelen van de organisatie of website eigenaar samen te brengen met de doelen van de (beoogde) website bezoekers. Die methode heb ik vormgegeven  in een workshop met beide partijen. Het resultaat daarvan is een outline voor de te bouwen website. Dit heb ik uitgebreid met usabilitytesten, om zo de verbinding met de bezoekers en gebruikers nog sterker te maken

Gecombineerd met de 'big data' die Google levert, kan er een vindbare en gebruiksvriendelijke website gemaakt worden.

Inmiddels heb ik al veel ondernemers kunnen helpen hun boodschap duidelijk te maken en die ook aansluiting te laten vinden bij hun doelgroep.

Visie

​Voor een goede website moeten er 4 onderdelen samenkomen:

  • het technische deel;
  • het grafische deel;
  • het tekstuele deel;
  • een deel marketing.

Door mijn achtergrond en kennis weet ik al deze delen goed te combineren. Er verandert ook veel op dit gebied: nieuwe technische ontwikkelingen, onderzoeken naar gebruik van internet, nieuwe 'trucjes' of nieuwe inzichten kunnen van belang zijn voor jouw website. Ik zorg dat ik op de hoogte ben van alle nieuwe technieken en inzichten om de jou beste service en producten te kunnen leveren.

Arwen Peters